Upload resources

Upload your works to SEDICI to increase its visibility and improve its impact

 

Show simple item record

dc.date.accessioned 2012-08-22T14:49:52Z
dc.date.available 2012-08-22T14:49:52Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10915/19987
dc.description.abstract Los afiches y los anuncios de René Gruau hacen aparecer un juego creativo sensiblemente diferente. Se suceden tres fases en el análisis, y pueden corresponder a las fases sucesivas de elaboración de la obra. es
dc.format.extent p. 36-37 es
dc.language es es
dc.title René Gruau y la retórica visual es
dc.type Articulo es
sedici.identifier.issn 1668-7612 es
sedici.creator.person Durand, Jacques es
sedici.subject.materias Bellas Artes es
sedici.subject.materias Comunicación Visual es
sedici.subject.eurovoc publicidad es
sedici.subject.keyword retórica es
sedici.description.fulltext true es
mods.originInfo.place Facultad de Bellas Artes es
sedici.subtype Articulo es
sedici.rights.license Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 Argentina (CC BY-NC-ND 2.5)
sedici.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/ar/
sedici.description.peerReview non-peer-review es
sedici.relation.journalTitle La Puerta FBA es
sedici.relation.journalVolumeAndIssue no. 1 es


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 Argentina (CC BY-NC-ND 2.5) Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 Argentina (CC BY-NC-ND 2.5)