Upload resources

Upload your works to SEDICI to increase its visibility and improve its impact

 

Show simple item record

dc.date.accessioned 2020-09-15T06:54:33Z
dc.date.available 2020-09-15T06:54:33Z
dc.date.issued 2020-08
dc.identifier.uri http://sedici.unlp.edu.ar/handle/10915/104600
dc.description.abstract Claudia Díaz explora la voz, en la formación de los locutores, en el habla. Reconoce subjetividades y enfoca forma y contenido. Se pregunta y cuestiona. El entrenamiento de la escucha holística. Trabajar la foniatría para potenciar una mejor claridad de enunciación y respetar las identidades profesionales. es
dc.description.abstract Claudia Díaz explores the voice, in the formation of the announcers, in speech. Recognize subjectivities and focus on form and content. He wonders and questions. Holistic listening training. Work on speech therapy to enhance clarity of enunciation and respect professional identities. en
dc.language es es
dc.subject Radio es
dc.subject Locución es
dc.subject Voz es
dc.subject Identidad es
dc.subject Subjetividad es
dc.title La voz en la radio es
dc.title.alternative The voice on the radio en
dc.type Articulo es
sedici.identifier.other https://doi.org/10.24215/16696581e426 es
sedici.identifier.issn 1669-6581 es
sedici.creator.person Díaz, Claudia Edith es
sedici.subject.materias Comunicación Social es
sedici.description.fulltext true es
mods.originInfo.place Facultad de Periodismo y Comunicación Social es
sedici.subtype Contribucion a revista es
sedici.rights.license Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)
sedici.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
sedici.description.peerReview peer-review es
sedici.relation.journalTitle Questión es
sedici.relation.journalVolumeAndIssue no. 66 es


Download Files

This item appears in the following Collection(s)

Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0) Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)