Subir material

Suba sus trabajos a SEDICI, para mejorar notoriamente su visibilidad e impacto

 

Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.date.accessioned 2016-12-05T16:34:13Z
dc.date.available 2016-12-05T16:34:13Z
dc.date.issued 2016-12-05
dc.identifier.uri http://sedici.unlp.edu.ar/handle/10915/57303
dc.description.abstract The meshing hypothesis claims that when both teaching and learning styles are aligned, the students’ learning experience is enhanced. However, the literature fails to evidence support for the meshing hypothesis in the context of software engineering education and scrum learning. For this reason, our work aims to validate the use of strategies for teaching Scrum that fit students’ learning styles according to the Felder-Silverman model. es
dc.language en es
dc.subject Enseñanza es
dc.subject Scrum en
dc.subject Felder-Silverman model en
dc.title Towards Better Scrum Learning Using Learning Styles en
dc.type Objeto de conferencia es
sedici.identifier.uri http://45jaiio.sadio.org.ar/sites/default/files/asse-24.pdf es
sedici.identifier.issn 2451-7593 es
sedici.creator.person Scott, Ezequiel es
sedici.creator.person Rodríguez, Guillermo Horacio es
sedici.creator.person Soria, Alvaro es
sedici.creator.person Campo, Marcelo es
sedici.subject.materias Ciencias Informáticas es
sedici.description.fulltext true es
mods.originInfo.place Sociedad Argentina de Informática e Investigación Operativa es
sedici.subtype Resumen es
sedici.rights.license Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0)
sedici.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/
sedici.date.exposure 2016-09
sedici.relation.event Simposio Argentino de Ingeniería de Software (ASSE 2016) - JAIIO 45 (Tres de Febrero, 2016). es
sedici.description.peerReview peer-review es


Descargar archivos

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0) Excepto donde se diga explícitamente, este item se publica bajo la siguiente licencia Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0)